5 Easy Facts About ماگ حرارتی Described

Wiki Article

ماگ ابعادی بزرگتر از فنجان و عمق بیشتری دارد، بیشتر برای نوشیدنی های گرم استفاده می شود. ماگ را معمولا روی بشقاب یا سینی قرار نمی دهند.

اما هنگامی که دمای داخل لیوان افزایش پیدا کند، جوهر بدنه آنها نیز تغییر پیدا کرده و رنگ و تصاویر مختلفی را پدیدار خواهند کرد. دلیل این امر این است که از مواد مخصوصی به نام مواد لوکو دای در تولید این ماگ ها استفاده شده است.

به دلیل این ویژگی خاص و جالب بعضا به این ماگ ها لیوان جادویی هم می گویند.

ماگ های سرامیکی با رنگهای متنوع پاستیلی و ملایم و طرح های فانتزی عروسکی یکی از اکسسوری های موردعلاقه ی دختران می باشد که هدیه ای دوست داشتنی و یا سوغاتی محبوب برای آنها به شمار می آید.

برای چاپ لیوان حرارتی سفارشی در ارسال طرح مد نظر خود از تصاویر با کیفیت استفاده نمایید. از بزرگ نمودن عکس هایی که کیفیت لازم را ندارند پرهیز کنید.

ماگ حرارتی برقی هم یکی دیگه از انواع ماگ حرارتیه. البته این لیوان حرارتی برقی، دیگه جادویی نیستش و تغییر شکل نمیده ولی خب باز بهترین گزینه برای گرم نگه‌داشتن چای و قهوه هستش.

اکلیلی:درخشان و جذاب، مناسب برای هدیه دادن در مناسبت های خاص

اداری: استفاده در جلسات و همایش ها برای نوشیدن قهوه یا چای

برای مثال اگر شما استرس داشته باشید یا هیجان زده شده باشید با حرارت دستانتان، زمانی که ماگ را در دست دارید ممکن است رنگ ??????? ????? ماگ تغییر کند. ماگ که با احساسات تغییر رنگ میدهد بخاطر احساس و حرارت دستان شماست که به عنوان ماگ دکوری و شیک نیز کابرد دارد.

ایمالز ، اولین موتور جستجوی کالا ایمالز اولین وبسایت مقایسه قیمت در ایران است. ایمالز جستجوگر کالا در بین فروشگاه‌های اینترنتی است، و به خریدار کمک می‌کند تمام انتخاب‌های خود را در یک جا مشاهده کرده و کالاها را با قیمت ارزان‌تری تهیه کند.

بهتر است قبل از خرید بودجه خود را در نظر گرفته و متناسب با آن، بهترین مدل ماگ را انتخاب کنید.

کیفیت چاپ: از شرکتی که چاپ با کیفیت ارائه می دهد سفارش دهید

یه دونه لیوان حرارتی اکلیلی دسته قلبی برای تولد خواهرم گرفتم خیلی قشنگ بود با کیفیت با جعبه خوشگل

فقط تفاوت آن با ماگ های معمولی در لایه ی بیرونی لیوان می باشد که سطح آن با جوهر مشکی خاصی اکسیده و پوشانده شده است.

Report this wiki page